안녕하세요
경영학과 사무실입니다
2025-1학기 일반대학원 경영학과, 회계학과 연구실 입실 및 사물함 신청 안내 메일입니다.
ㅁ 연구실 배정 인원
6호관 703, 704, 705호 (각 실별로 7명 배정)
ㅁ 연구실 및 사물함 배정 순위
1. 703~705호 연구실 입실자 (기존 입실자)
2. 박사 Full-time 및 논문게재 실적
3. 석사 Full-time 및 논문게재 실적
4. 박사 Full-time
5. 석사 Full-time
ㅁ 신청기간 :
2025년 2월 10일 (월) ~ 2025년 2월 14일 (금) (기한 엄수)
ㅁ 신청방법
: 첨부파일 [대학원연구실 입실 신청서], [사물함 신청서(필요한 경우에만 제출)] 작성 후,
1) 스캔파일 제출 (224300@inha.ac.kr) 또는 2) 학과사무실(6-222) 방문 제출
* 논문게재 증빙자료 첫 페이지 사본 함께 제출
ㅁ 선발결과 발표
: 2025년 2월 24일(월) 개별 안내 메일 (예정) / 3월 4일(화) 입실 가능
ㅁ 기존에 배정되어 있던 학생들은 2월 28일(금)까지 개인 짐을 정리하여 주시기 바랍니다.
첨부해드리는 파일 [대학원생 연구실 안전관리 수칙(연구실용)], [연구실점검표]의 내용을 반드시 숙지하시어 원활한 연구실 환경이 조성될 수 있도록 협조해주시기 바랍니다.
Application for Research Room and Locker Assignment – Spring 2025 (Graduate School, Business Administration & Accounting)
Dear Students,
This is the Business Administration Office.
We would like to inform you about the application process for research room and locker assignments for the Spring 2025 semester for graduate students in Business Administration and Accounting.
■ Research Room Assignment
- Rooms: 6th Building, Rooms 703, 704, 705
- Capacity: 7 students per room
■ Assignment Priority
- 1. Current occupants of Rooms 703–705
- 2. Ph.D. full-time students with published research papers
- 3. Master’s full-time students with published research papers
- 4. Ph.D. full-time students
- 5. Master’s full-time students
■ Application Period
- February 10, 2025 (Monday) – February 14, 2025 (Friday)
- Deadline strictly enforced
■ How to Apply
Please complete the attached forms:
- [Graduate Research Room Application Form]
- [Locker Application Form] (only if necessary)
Submit the completed forms along with a scanned copy of the first page of your research publication (if applicable) via one of the following methods:
- 1. Email: Send scanned files to 224300@inha.ac.kr
- 2. In-person submission: Visit the department office (Room 6-222)
■ Selection Results
- Notification: Individual email on February 24, 2025 (Monday) (tentative)
- Move-in Date: From March 4, 2025 (Tuesday)
■ Notice for Current Occupants
Students who have been previously assigned a research room must clear their personal belongings by February 28, 2025 (Friday).
Additionally, please review the attached documents:
- - [Graduate Research Room Safety Guidelines]
- - [Research Room Inspection Checklist]
We kindly ask for your cooperation in maintaining a safe and organized research environment.
Best regards,
Business Administration Office